سفارش تبلیغ
صبا ویژن

نقش دریچه منهول چیست؟

 

دریچه منهول یک روکش متحرک است که دهانه سوراخ دست ساز را می پوشاند، سوراخ به اندازه ای است که افراد از آن عبور کنند، یعنی چاله. به دلایل امنیتی، پوشش می تواند از ورود افراد غیرمجاز جلوگیری کند و به دلایل امنیتی می تواند از سقوط هر کسی (یا هر چیزی) جلوگیری کند. این نوع درپوش های منهول معمولاً برای محدود کردن ایمن و مطمئن دسترسی به فاضلاب و سیستم های تخلیه آب های سطحی استفاده می شوند. و اتاق های زیرزمینی دیگر که برای تعمیر و نگهداری نیاز به ورود کارگران دارند. آنها معمولاً از چدن، چدن داکتیل، فولاد گالوانیزه، بتن یا ترکیبی از موارد فوق ساخته می شوند.

 

دریچه منهول عموماً از این مواد محکم و سنگین ساخته می شود تا در هنگام تردد دریچه منهول ثابت بماند و بلندکردن درپوش منهول بدون ابزار مناسب برای افراد غیر مجاز مشکل شود.

از آنجایی که روکش منهول معمولاً از بتن، چدن یا ترکیبی از بتن و آهن ساخته می شود، دریچه منهول برای ایمنی هر فردی که از روی سوراخ فاضلاب عبور می کند ساخته می شود. در عین حال، اندازه استاندارد دریچه منهول متناسب با اندازه یک فرد طراحی شده است، زیرا دومین کاربرد آن عبور از آن است، افراد آموزش دیده فنی می توانند زمانی که فاضلاب نیاز به تعمیر و نگهداری یا نصب در خطوط لوله زیرزمینی داشته باشد، آن را عبور دهند.

 

از طریق یک پایه فلزی، دریچه منهول روی آن قرار می گیرد و یک لبه تعبیه شده کوچکتر برای ثابت کردن دریچه منهول وجود دارد. برای اطمینان از ایمنی، یک قفل درپوش منهول تعبیه شده است تا به دلایل غیر رسمی از برداشتن آن جلوگیری شود.

به دلیل ظاهر رایج، اولین دلیلی که دریچه های منهول و دریچه ها به شکل گرد ظاهر می شوند، مقاومت در برابر فشرده شدن زمین در اطراف آنها است. ثانیاً، سازندگان همچنین متوجه خواهند شد که ساخت آن در مقایسه با دریچه منهول مربعی یا مستطیلی آسان‌تر است، زیرا نیازی به چیدمان دریچه منهول به صورت زاویه‌دار ندارند، در حالی که در نظر می‌گیرند که دریچه منهول هنگام جابجایی از یک مکان سنگین هستند. به دیگری.

 

روکش منهول

 

نقش دریچه منهول

از سقوط افراد جلوگیری کنید و ایمنی جاده را تضمین کنید.

از ورود زباله و زباله به داخل تونل یا زهکشی جلوگیری کنید.

از پخش بو به محیط اطراف جلوگیری کنید.

نگهداری از امکانات زیرزمینی آسان است.

مشکلاتی که دریچه منهول فلزی ریخته گری با آن مواجه است

دزدیده شدن باعث تلفات، افزایش هزینه های نیروی کار و خطر سقوط به عابران خواهد شد.

کیفیت دریچه منهول به طور کلی بسیار سنگین است و حمل درپوش منهول سنگین در مراحل نگهداری، نصب و جداسازی قطعات بسیار دشوار است.

خطر برق گرفتگی وجود دارد. دریچه منهول ریخته گری فلز شوک الکتریکی زیادی داشته است.

بنابراین از منظر کارکردها و مشکلات موجود درب منهول، دریچه منهول کامپوزیت تمامی مشکلات فوق را به خوبی حل می کند و دریچه منهول کامپوزیت نیز بهترین انتخاب شماست.

ما تامین کنندگان پوشش منهول هستیم . لطفا در صورت تمایل به پوشش منهول ما یا سایر محصولات با ما تماس بگیرید.